Praktisk

HENVISNING
Hvis du skal have tilskud fra den offentlige sygesikring, er det vigtigt at du har en gyldig henvisning fra din egen læge eller speciallæge.
UDEN HENVISNING
Flere af vores fysioterapeuter arbejder uden for sygesikringen og har ikke overenskomst med den offentlige sygesikring. Dette betyder, at du vil kunne blive tilbudt tider, hvor du ikke kan gøre brug af din henvisning. Du vil ofte kunne blive tilbudt en hurtigere tid hos disse fysioterapeuter, men der er altid mulighed for at skifte videre til en af de fysioterapeuter, der kan tage mod din henvisning, hvis du ønsker det, når der er tid i deres kalender. Du får stadig tilskud fra Sygeforsikringen "Danmark", hvis du er medlem.
Læs mere om priser og tilskud her.
BETALING VIA BETALINGSTERMINAL
Når du er færdig med behandling og/eller træning skal du - med mindre du har en særaftale, eller benytter dig af direkte afregning via forsikring eller anden betaler - hver gang foretage betaling via vores betalingsterminal der står i venteværelset.
Det er nemt, hurtigt og sikkert og skal ske efter hvert besøg.
1) Efter behandling/træning danner vi din regning, som herefter skal betales med det samme
2) Scan dit sundhedskort eller indtast dit cpr-nr
3) Vælg betaling med kort
4) Betal med dankort - kontaktløs eller med PIN
5) Kvittering udskrives
6) Sådan! Det var det - nemt og hurtigt
FORSIKRING
Vi oplever flere og flere der benytter sig af deres forsikringer fx sundhedsforsikring. Mange forsikringer giver mulighed for direkte afregning med os, hvilket er smart og tidsbesparende for dig. Men kun hvis der er styr på alt det praktiske omkring fx afregning og dækning. Derfor opfordrer vi til nedenstående, da vi gerne vil give dig en god oplevelse!
Da det er DIN forsikring, er det også dig, der har ansvaret for at bruge den korrekt. Det betyder:
AFBUD
For at give dig det bedste behandlingsforløb er det hensigtsmæssigt at komme til de aftalte behandlingstider.
Bliver du forhindret, bedes du melde afbud senest kl. 9.00 på dagen.
Modtager vi ikke afbud, opkræver vi kr. 285,- for udeblivelse.
SMS-SERVICE
Vi tilbyder at udsende sms-påmindelser på dine tider til behandling, såfremt du ønsker dette. Det skal ses som en ekstra service, men da der kan forekomme tekniske problemer eller manglende dækning på telefoner, er det stadig din egen forpligtigelse at huske dine aftaler hos os. Du er altid velkommen til at ringe til os, hvis du har glemt tiden.
MEDBRING
Til behandling bedes du medbringe følgende:
- Lagen/håndklæde til at lægge på briksen. Køb/lån af papirslagen på klinikken koster 20 kr.
- Det gule sundhedskort
- Hvis du skal træne (selv eller med en af fysioterapeuterne) bedes du medbringe indendørs sko og håndklæde
Hvis du skal have tilskud fra den offentlige sygesikring, er det vigtigt at du har en gyldig henvisning fra din egen læge eller speciallæge.
UDEN HENVISNING
Flere af vores fysioterapeuter arbejder uden for sygesikringen og har ikke overenskomst med den offentlige sygesikring. Dette betyder, at du vil kunne blive tilbudt tider, hvor du ikke kan gøre brug af din henvisning. Du vil ofte kunne blive tilbudt en hurtigere tid hos disse fysioterapeuter, men der er altid mulighed for at skifte videre til en af de fysioterapeuter, der kan tage mod din henvisning, hvis du ønsker det, når der er tid i deres kalender. Du får stadig tilskud fra Sygeforsikringen "Danmark", hvis du er medlem.
Læs mere om priser og tilskud her.
BETALING VIA BETALINGSTERMINAL
Når du er færdig med behandling og/eller træning skal du - med mindre du har en særaftale, eller benytter dig af direkte afregning via forsikring eller anden betaler - hver gang foretage betaling via vores betalingsterminal der står i venteværelset.
Det er nemt, hurtigt og sikkert og skal ske efter hvert besøg.
1) Efter behandling/træning danner vi din regning, som herefter skal betales med det samme
2) Scan dit sundhedskort eller indtast dit cpr-nr
3) Vælg betaling med kort
4) Betal med dankort - kontaktløs eller med PIN
5) Kvittering udskrives
6) Sådan! Det var det - nemt og hurtigt
FORSIKRING
Vi oplever flere og flere der benytter sig af deres forsikringer fx sundhedsforsikring. Mange forsikringer giver mulighed for direkte afregning med os, hvilket er smart og tidsbesparende for dig. Men kun hvis der er styr på alt det praktiske omkring fx afregning og dækning. Derfor opfordrer vi til nedenstående, da vi gerne vil give dig en god oplevelse!
Da det er DIN forsikring, er det også dig, der har ansvaret for at bruge den korrekt. Det betyder:
- Det er DIT ansvar at videregive korrekte oplysninger til os
- Det er DIT ansvar at vide hvad din forsikring dækker af behandling
- Det er DIT ansvar at holde styr på hvor mange behandlinger du for tilkendt
- Det er DIT ansvar at holde styr på hvor mange behandlinger du har modtaget
- Det er DIT ansvar selv at tage rettidig kontakt til forsikringsselskabet, hvis der er behov for flere behandlinger (med mindre andet aftales)
AFBUD
For at give dig det bedste behandlingsforløb er det hensigtsmæssigt at komme til de aftalte behandlingstider.
Bliver du forhindret, bedes du melde afbud senest kl. 9.00 på dagen.
Modtager vi ikke afbud, opkræver vi kr. 285,- for udeblivelse.
SMS-SERVICE
Vi tilbyder at udsende sms-påmindelser på dine tider til behandling, såfremt du ønsker dette. Det skal ses som en ekstra service, men da der kan forekomme tekniske problemer eller manglende dækning på telefoner, er det stadig din egen forpligtigelse at huske dine aftaler hos os. Du er altid velkommen til at ringe til os, hvis du har glemt tiden.
MEDBRING
Til behandling bedes du medbringe følgende:
- Lagen/håndklæde til at lægge på briksen. Køb/lån af papirslagen på klinikken koster 20 kr.
- Det gule sundhedskort
- Hvis du skal træne (selv eller med en af fysioterapeuterne) bedes du medbringe indendørs sko og håndklæde